Wednesday 23 November 2011 | 11:42:00 pm | 0 drops something
hye!!! salam tok suma yg tgk blog saya ..hati ku sudah hancur..disebabkan perkataan yg boleh menyebabkan hati aku hancur la..haha..panas gila ayat dia tyme 2..tapi ak redha la dengan ap yg tlah diuji oleh ALLAH yg maha berkuasa..ak ni da la jiwang karat an ..so i juz say OK..that's all..nothing else ..nk nangis kott ak tyme 2..

reminder to her:jangan lah sesekali buat aku macam ini lagi..sakit hati aku taw..tolong la jangan ..ok..salam..



OLDERNEWER



Sharul Amri

minat dengan perempuan...umo 15 years old..I'm a muslim..6 brother kecuali 2 abg and kakak yg dah kembali ke rahmatullah...duduk at klang..inside at taman kampung kuantan..school at SMK SULTAN ABDUL SAMAD..my full name sharul amri bin mohd salim..suka makan nasi tomato yg ayah saya buad,,nasi beriani,,ayam masak merah,,me n my dad very2 suka makan daging kambing..kita duaorang je yg suka..yg laen tk suka sgt la..I love ISLAM ALLAH..I like black colour,,red,,green,,brown,,not chris brown ok..hehe..that's all.



PMR 8A
make my parents proud of me
Success in life






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :