marah giler ar aku dekat budak tuu..suke sangat..
Thursday 8 December 2011 | 9:34:00 am | 0 drops something
assalamualaikum ..hari ni aku nk lpaz an tension ak jap ea..bleh ea...aku tengok budak tu pye wall..status dia sekali an..bengang giler..macam bodo la..aku mntk tlg kt ko soh stop it..sblm ak jmpe ..sng je jmpe ..tk ssh pon..ak taw uma ko..nk je ak bantai ko..berlagak sial ko..poyo ..SUMPAH..ak bengang gler ar ngn ko..klw bleh ak nk gado ngn ko..don't take another one ok...ko da la super saver..bangang ..hott staff siot ko..mampus arr..aku tk nk ckp trg2 t dia perasan..cermin muka ko dulu..bad mood giler..sakit hati la..kalah siot aku..dia lagi banyak...



OLDERNEWER



Sharul Amri

minat dengan perempuan...umo 15 years old..I'm a muslim..6 brother kecuali 2 abg and kakak yg dah kembali ke rahmatullah...duduk at klang..inside at taman kampung kuantan..school at SMK SULTAN ABDUL SAMAD..my full name sharul amri bin mohd salim..suka makan nasi tomato yg ayah saya buad,,nasi beriani,,ayam masak merah,,me n my dad very2 suka makan daging kambing..kita duaorang je yg suka..yg laen tk suka sgt la..I love ISLAM ALLAH..I like black colour,,red,,green,,brown,,not chris brown ok..hehe..that's all.



PMR 8A
make my parents proud of me
Success in life






Designer : Nieysa
Credits for Basecodes & Others :